Projecten MCNAP




Projectnaam 2019160: Procesmanager Programma Fiets bij het Ingenieursbureau van de gemeente Amsterdam via Nebest B.V.
Opdrachtgever Gemeente Amsterdam.
Inhoud Als procesmanager Programma Fiets ben ik verantwoordelijk voor de voortgang en realisatie van Fiets-infra projecten binnen gemeente Amsterdam en de afstemming daarvan op diverse andere interne en externe projecten binnen Amsterdam. Dit gebeurt door inhuur van MCNAP via Nebest B.V. op basis van een lopende inkoopovereenkomst.
Uitvoeringsperiode Oktober 2019 tot heden.
2019160


2015146
Projectnaam 2016151, 2018152, 2019153: Interim teamleider LIsse en relatiemanager voor Meerlanden.
Opdrachtgever Meerlanden Holding N.V. te Rijsenhout.
Inhoud Als interim teamleider Lisse en relatiemanager ben ik verantwoordelijk voor de aansturing van een team medewerkers binnen en buiten die in opdracht van de gemeente Lisse de afval inzameling en het dagelijks beheer en onderhoud van de gemeente Lisse uitvoeren en het verzorgen van een goede relatie met de opdrachtgever. Dit gebeurt op basis van meerjarig tussen de gemeente en Meerlanden overeengekomen dienstverleningsovereenkomsten.
Uitvoeringsperiode November 2016 tot augustus 2019.


Projectnaam 2016136A: Advisering en ondersteuning in het beheer in het kader van Parkmanagement De Wetering en Papendorp.
Opdrachtgever Sweco Nederland B.V.
Inhoud Advisering en ondersteuning in het beheer van de openbare ruimte van de bedrijfsterreinen De Wetering en Papendorp te Utrecht in het kader van Parkmanagement.
Uitvoeringsperiode Januari 2016 tot januari 2019.
2016136A


2015146
Projectnaam 2015146: Tijdelijk teamleider Openbare Ruimte Aalsmeer voor Meerlanden.
Opdrachtgever Meerlanden Holding N.V. te Rijsenhout.
Inhoud Als tijdelijk teamleider Openbare Ruimte Aalsmeer was ik verantwoordelijk voor de aansturing van een team medewerkers binnen en buiten die in opdracht van de gemeente Aalsmeer het dagelijks beheer en onderhoud van de gemeente Aalsmeer uitvoeren. Dit gebeurde op basis van meerjarig tussen de gemeente en Meerlanden overeengekomen dienstverleningsovereenkomsten.
Uitvoeringsperiode Oktober 2015 tot november 2016.


Projectnaam 2015136: Advisering en ondersteuning in het beheer in het kader van Parkmanagement De Wetering en Papendorp.
Opdrachtgever Grontmij Nederland B.V.
Inhoud Advisering en ondersteuning in het beheer van de openbare ruimte van de bedrijfsterreinen De Wetering en Papendorp te Utrecht in het kader van Parkmanagement.
Uitvoeringsperiode Februari 2015 tot januari 2016.
2012127


2015137
Projectnaam 2015137: advisering en inzet wegbeheer en verkeersveiligheid voor de Tour de France.
Opdrachtgever Arcadis BV namens de gemeente Utrecht.
Inhoud Als adviseur en wegbeheerder was ik verantwoordelijk voor de veiligheid van het peloton gedurende de tweede etappe van Utrecht naar Zeeland. Dit hield in overleg met de 17 doorkomst gemeenten en provincies over de aanpassingen en veiligheidsmaatregelen op het parcours. Voorafgaand en tijdens de etappe was ik samen met de franse organisator actief om de uitgevoerde maatregelen te controleren. Gedurende de etappe reed ik een uur voor het peloton uit voor een allerlaatste check en gaf ik via het centrale commandocentrum opdracht voor de allerlaatste correcties.
Uitvoeringsperiode Mei 2015 tot augustus 2015.


Projectnaam 2014134: Procesmanager Contractmanagement.
Opdrachtgever Hoofdafdeling GebiedsOntwikkeling & Beheer van de gemeente Haarlem.
Inhoud In de functie van procesmanager contractbeheer stuur en bewaak ik de processen, welke de gemeente Haarlem zoveel mogelijk extern heeft weggezet bij regiepartners. De verantwoordelijkheid en het risico van de voorbereiding en realisatie wordt daarmee zoveel mogelijk aan de markt over gelaten. Dit vraagt om een openhouding en wederzijds vertrouwen in elkaars kwaliteit en capaciteit. Binnen de opdracht bestaat het werk hoofdzakelijk uit de procesverantwoordelijkheid voor 5 grote processen zoals ontwikkeling van Zelfbouw in Haarlem, de woningbouwontwikkeling van De Entree Oost � 023, verbetering van het HOV door Haarlem Noord, Ontwikkeling van de voormalige Vermeent bakkerij tot woningbouwlocatie en de afronding van IVOREZ (Integrale Verbetering Openbare Ruimte Europawijk Zuid).
Uitvoeringsperiode Mei 2014 tot januari 2015.
2014134Hoofdafdeling
GiedsOntwikkeling & Beheer (GOB)


2012127
Projectnaam 2012127: Advisering en ondersteuning in het beheer in het kader van Parkmanagement De Wetering en Papendorp .
Opdrachtgever Grontmij Nederland B.V.
Inhoud Advisering en ondersteuning in het beheer van de openbare ruimte van de bedrijfsterreinen De Wetering en Papendorp te Utrecht in het kader van Parkmanagement.
Uitvoeringsperiode Augustus 2012 tot december 2012.


Projectnaam 2012126, 2013128, 2013129 en 2013130: Interim-management als Groepshoofd Buitenomgeving.
Opdrachtgever Afdelingshoofd Advies en Ingenieurs Bureau, dienst StadsBeheer gemeente Almere.
Inhoud Als interim Groepshoofd BuitenOmgeving stuur ik een team van 30 toezichthouders, 13 wijkregisseurs en 5 administratieve ondersteuners aan.

Het opbouwen de groep BuitenOmgeving met medewerkers uit voormalige teams tot een integraal gebiedsgericht werkende groep binnen de nieuwe matrixorganisatie is de kerntaak van deze functie. De afstemming van de capaciteit en inzet op de vraag van de programmamanagers is naast de HRM-taken een belangrijk onderdeel van de functie.

Als groepshoofd BuitenOmgeving maak ik onderdeel uit van het Management Collectief van het Advies en IngenieursBureau.
Uitvoeringsperiode Oktober 2012 tot april 2014.
2012126-2013128-2013129-2013130


2012125
Projectnaam 2012125: Praktijkgerichte Coaching enBegeleiding.
Opdrachtgever Hagenouw Infra Techniek, Waddinxveen.
Inhoud Praktijkgerichte coaching en begeleiding van een medewerker gericht op het overbrengen van praktijk ervaring en het verruimen van kansen op de civiele arbeidsmarkt.

De coaching en begeleiding is gebaseerd op de uitgangspunten van de NOAM-methodiek.
Uitvoeringsperiode Januari 2012 tot juli 2012.


Projectnaam 2012124: Interim-management als Groepshoofd Projectmanagement en Overdrachtsco�rdinator.
Opdrachtgever Afdelingshoofd Advies en Ingenieurs Bureau, dienst StadsBeheer gemeente Almere.
Inhoud Als interim Groepshoofd Projectmanagement stuur ik een team van 13 projectmanagers en 2 projectondersteuners aan. De interne opdrachten en de opdrachten van derden worden door mij qua capaciteit en kennis verdeeld over de projectmanagers. Bewaking van inzet en capaciteitsbehoefte is naast de HRM-taken een belangrijk onderdeel van de functie.

Als overdrachtsco�rdinator stuur ik het proces van de overdracht van gerealiseerde werken naar de beheerafdelingen.

Als groepshoofd Projectmanagement maak ik onderdeel uit van het management Collectief van het AIB.
Uitvoeringsperiode April 2012 tot oktober 2012.
2012124


2012122
Projectnaam 2012122: Contractmanager en Overdrachtsco�rdinator.
Opdrachtgever Team Beheer, afdeling Advies en IngenieursBureau, dienst StadsBeheer gemeente Almere.
Inhoud Als contractmanager ben ik opdrachtgever en verantwoordelijk voor het procesmanagement van GrootOnderhouds projecten en de afstemming daarvan met de omgeving.

Als overdrachtsco�rdinator stuur ik het proces van de overdracht van gerealiseerde werken naar de beheerafdelingen.

Daarnaast adviseer en begeleid ik de organisatie in een veranderingstraject waarbij de nadruk binnen de afdeling verschuift van adviseren naar beheren.
Uitvoeringsperiode Januari 2012 tot juli 2012


Projectnaam 2011121: Persoonlijk Coach en praktijkgerichte begeleiding.
Opdrachtgever Stedelijke Projecten, afdeling Techniek & Advies gemeente Haarlem
Inhoud Praktijkgericht coachen van een senior directievoerder. Begeleiding van de medewerker in zijn behoefte meer greep op het werk en zijn eigen planning te krijgen. Belangrijk daarbij is het gevoel om de regie zelf in handen te houden.

De coaching is gebaseerd op een praktijk- en oplossingsgerichte manier van coachen, waarbij de verantwoordelijkheid voor het halen van de doelen bij de deelnemer wordt gelegd. De basis is het doen en kijken wat er gebeurt bij de deelnemer zelf en zijn omgeving en hoe de deelnemer hier mee omgaat en naar kan handelen.
Uitvoeringsperiode Oktober 2011 tot september 2012
2011121


2011118
Projectnaam 2011118, 2011119 en 2011120: Contractmanager en Overdrachtsco�rdinator.
Opdrachtgever Team Beheer, afdeling Advies en IngenieursBureau, dienst StadsBeheer gemeente Almere.
Inhoud Als contractmanager ben ik opdrachtgever en verantwoordelijk voor het procesmanagement van GrootOnderhouds projecten en de afstemming daarvan met de omgeving.

Als overdrachtsco�rdinator stuur ik het proces van de overdracht van gerealiseerde werken naar de beheerafdelingen.
Uitvoeringsperiode Januari 2011 tot januari 2012.


Projectnaam 2011117: Persoonlijk Coach en praktijkgerichte begeleiding.
Opdrachtgever Stedelijke Projecten, afdeling Techniek & Advies gemeente Haarlem.
Inhoud Praktijkgericht coachen van een directievoerder en een toezichthouder. Begeleiding van de medewerkers in hun behoeften om meer ervaring op te doen in hun eigenlijke taken en in hun eigen onderlinge groei- en leerproces.

De coaching is gebaseerd op een praktijk- en oplossingsgerichte manier van coachen, waarbij de verantwoordelijkheid voor het halen van de doelen bij de deelnemers wordt gelegd. De basis is het doen en kijken wat er gebeurt bij de deelnemer zelf, zijn mededeelnemer en de omgeving.

Het leerdoel is meerdere aspecten te benoemen, waarop de deelnemers vooruitgang hebben geboekt in hun persoonlijke ontwikkeling en wat het effect van die vooruitgang op de kwaliteit van hun werken en handelen heeft gehad. In elke sessie zal daartoe rekenschap worden gegeven van bereikte en nog te behalen resultaten.
Uitvoeringsperiode Januari 2011 - september 2011.
2011117


2010115
Projectnaam 2010115: Senior Directievoerder en Management Organisatie Ondersteuning.
Opdrachtgever Stedelijke Projecten, afdeling Techniek & Advies gemeente Haarlem.
Inhoud In de functie van senior directievoerder actief als clusterco�rdinator binnen de afdeling Techniek & Advies van de gemeente Haarlem. Het werk bestaat daarbij uit de aansturing van circa 15 directievoerders en toezichthouders. Tevens wordt voor de afdeling de capaciteitsplanning voor de inzet van directievoerders en toezichthouders bepaald en georganiseerd.

Daarnaast bestaat het werk uit ondersteuning van het management bij het opzetten van de nieuwe afdeling welke na een interne fusie is ontstaan. Het gaat hierbij met name om het oplossen van organisatie vraagstukken en het opstellen en actualiseren van handboeken en werkprocessen. Tevens is de capaciteitsbewaking voor de hoofdafdeling opgesteld.
Uitvoeringsperiode April 2010 - januari 2011.


Projectnaam 2009114: Advisering en Procesbegeleiding plaatsing kentekenherkenningsapparatuur rond Utrecht.
Opdrachtgever StadsOntwikkeling Gemeente Utrecht.
Inhoud Advisering en Procesbegeleiding om integraal te komen tot afronding van het plaatsen van kentekenherkenninsapparatuur op invalswegen rond Utrecht. MCNAP doet de afstemming en overleggen tussen de verschillende externe partijen(Rijkswaterstaat, Vialis, nutsbedrijven) en intern binnen de gemeentelijke diensten. Daarnaast is MCNAP opsteller van een privacydocument in het kader van de Wet bescherming persoonsgegevens.
Uitvoeringsperiode Oktober 2010 tot medio 2011.
2009114


2009113
Projectnaam 2009113: Interim-management Teamleider Realisatie.
Opdrachtgever Ingenieursbureau gemeente Haarlem.
Inhoud Interim-management in de functie van Teamleider Realisatie bij het Ingenieursbureau van de gemeente Haarlem gedurende de periode dat de feitelijke teamleider intern een waarnemerfunctie bekleedt . Het tijdelijk co�rdineren van de capaciteitsplanning bij het team Realisatie dat bestaat uit toezichthouders en directievoerders. Het is daarbij de bedoeling om de bij het team Realisatie aanwezige capaciteit doorlopend af te blijven stemmen op de capaciteitsbehoeften van de interne en externe opdrachtgevers van het Ingenieursbureau. Indien nodig moeten daarvoor externe partijen worden in gehuurd dan wel contracten worden opgezegd.
Uitvoeringsperiode Oktober 2009 - april 2010.


Projectnaam 2009112: Interim-management Bureauhoofd Dagelijks Beheer.
Opdrachtgever Wijkzaken gemeente Haarlem
Inhoud Interim-management in de functie van Bureauhoofd Dagelijks Beheer bij de afdeling Wijkzaken van de gemeente Haarlem. Tijdelijk leiding geven aan het bureau Dagelijks Beheer dat bestaat uit 24 (senior-)beheerders en inspecteurs openbare ruimte. Het zorg dragen dat de dagelijkse gang van zaken op het bureau door gaat en de samenwerking met andere bureaus en afdelingen binnen de gemeentelijke organisatie onverminderd plaats blijft vinden.
Uitvoeringsperiode September 2009 - juni 2010.
2009112


2009109
Projectnaam 2009109: Advisering en projectbegeleiding Ingenieursbureau Haarlem.
Opdrachtgever Ingenieursbureau gemeente Haarlem.
Inhoud Advisering en projectbegeleiding voor het project Oostweg in Haarlem. Het ondersteunen van het projectteam en het herstellen van verhoudingen met de aannemer, de omliggende bedrijven en de overige diensten binnen de gemeentelijke organisatie. Verder het tot een acceptabel einde brengen van enkele projecten waarbij enig verschil van mening bestond tussen de gemeente en enkele externe partijen.
Uitvoeringsperiode Januari - oktober 2009.


Projectnaam 2008108: Advisering, Procesmanagement en Projectbegeleiding rond de vervanging van de dynamische afsluitingen in het centrum van Utrecht.
Opdrachtgever Stadswerken gemeente Utrecht
Inhoud Advisering, Procesmanagement en Projectbegeleiding rond de vervanging van de dynamische afsluitingen in het centrum van Utrecht. In een periode van enkele jaren via verschillende fasen komen tot de vervanging van de bestaande systemen. Daartoe zal veel onderzoek en inventarisatie nodig zijn evenals veel overleg met gemeentelijke diensten, bedrijven, bewoners en hulpdiensten.
Uitvoeringsperiode 1e fase november 2008 - maart 2009, 2e fase maart - juni 2009.
2008108


2008106
Projectnaam 2008106: Interim-management Teamleider Realisatie.
Opdrachtgever Ingenieursbureau gemeente Haarlem.
Inhoud Interim-management in de functie van Teamleider Realisatie bij het Ingenieursbureau van de gemeente Haarlem. Tijdelijk leiding geven aan het team Realisatie dat bestaat uit 23 toezichthouders en directievoerders. Specifiek meegekregen opdracht is om de aanwezige capaciteit en capaciteitsbehoefte met elkaar in evenwicht te brengen en daarmee de rust binnen en buiten de organisatie te herstellen.
Uitvoeringsperiode September 2008 -januari 2009.


Projectnaam 2008105: Advisering Randvoorwaarden en Technische uitgangspunten voor gebouwde voorzieningen in Parkwijk Leidsche Rijn Utrecht.
Opdrachtgever Projectbureau Leidsche Rijn gemeente Utrecht.
Inhoud Advisering en het opstellen van randvoorwaarden en technische uitgangspunten voor de ontwikkeling op twee verschillende locaties van gebouwde voorzieningen in Parkwijk Leidsche Rijn Utrecht. Het werk bestond uit het van verschillende gemeentelijke afdelingen verzamelen van de uitgangspunten. Dit is door MCNAP gebundeld in twee eindrapportages waarmee private ontwikkelaars aan de slag kunnen voor de realisatie van woningen, appartementen, een kinderdagverblijf, een sportzaal en een moskee.
Uitvoeringsperiode 1e fase juni 2008 - juli 2008, 2e fase juli 2008 tot eind 2011.
2008105


2008103
Projectnaam 2008103: Advisering rond locaties voor kentekenherkenningsapparatuur ten behoeve van de milieuzone rond de binnenstad van Utrecht.
Opdrachtgever StadsOntwikkeling gemeente Utrecht.
Inhoud Advisering omtrent de locaties waar en hoe op de meest effici�nte wijze kentekenherkenningsappartuur geplaatst kan worden ten behoeve van de milieuzone rond de binnenstad van Utrecht. Het ging daarbij om 55 locaties en uiteindelijk het advies voor de plaatsing van 41 camera's. Ook het overleg over afstemming en mogelijkheden in samenwerking met andere partijen maakte evenals de interne gemeentelijke afstemming met andere diensten onderdeel uit van deze opdracht.
Uitvoeringsperiode Juni 2008 -augustus 2009.


Projectnaam 2008102: Advisering en Procesbegeleiding plaatsing en overname van kentekenherkenningsapparatuur van Alliantie A2Hooggelegen te Utrecht.
Opdrachtgever StadsOntwikkeling gemeente Utrecht.
Inhoud Advisering en Procesbegeleiding om integraal tussen Rijkswaterstaat en de gemeente te komen tot het plaatsen van kentekenherkenninsapparatuur op invalswegen aan de zuid-westzijde van Utrecht. MCNAP doet de afstemming en overleggen tussen de verschillende externe partijen(Rijkswaterstaat, Vialis, nutsbedrijven) en intern binnen de gemeentelijke diensten. Daarnaast is MCNAP opsteller van een privacydocument in het kader van de Wet bescherming persoonsgegevens.
Uitvoeringsperiode 1e fase juni 2008 - augustus 2008, 2e fase september 2008 - augustus 2009, 3e fase september 2009 doorlopend tot 2011.
2008102


2008101
Projectnaam 2008101: Acquisitie voor deelname aan Floriade 2012.
Opdrachtgever Metaalbewerking Gerard van Schaik uit Harmelen.
Inhoud Acquisitie om via mijn netwerk de mogelijkheden te onderzoeken op welke wijze de opdrachtgever zijn RVS-straatmeubilair kan presenteren op de komende Floriade van 2012 in Venlo.
Uitvoeringsperiode 1e fase juni 2008, 2e fase juli 2009 tot begin 2011.





Copyright 2020 MCNAP klik hier voor de algemene voorwaarden